About

Thursday, September 05, 2013

Tawa Dalam Tangisan

Huaaa apakah??
Takde pape pon..
Saya kan suke sangat menyakat dak piya, saje nak denga dia nangeh 
Tak sah rasenye sari tak kasik dia nangeh haha
Tapi kalau kakak-kakak sakat memang la kena ketel peha haa garang kan mama 
Nampak tak bekas air mata dia (tak klear sangat)
Baru pas kena geget tangan ngan mama
Hahaha geram kot tengok tangan kaki dia yang gebuss

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

5 comments:

  1. amboi.... org kata kalau nangis olok2 takde air mata... ni nangis betul pun sempat nak ketawa lagi eh..... drama...

    ReplyDelete
  2. kannn
    drama queen!
    tp dia mmg cepat kua airmata

    ReplyDelete
  3. hahaha..macam ayun la piya ni..selalu kena sakat..tapi abah dia la yg selalu sakat dia..

    kuat drama jgk tu..senang jgk nak nangis..hahaha..

    ReplyDelete
  4. ngeheheh!!sian dik piya kena buli ngan mama ye :)))

    ReplyDelete
  5. kena geletek tu yg ketawa tu..

    ReplyDelete