Alah..baru je baik kan, tetibe ni ari penyakit itu memunculkan diri lagi. Dush! Sangat sengsara. Pulak tu kena kluar jumpe sedara kite, incik ghimau. Selesai tugasan terus rase berbalau-balau sume. Puncenye satu je, tak makan. Memang sengaja caik penyakit. Dah start sekolah ni kan nak kena amik Hadif. Maka akan selalu le skip lunch. Baiklah rerehat kejap, nak pi amik Alya ngan Aisyah plak nam setengah kang.

Sabtu tu kan sebenarnya kami dah plan nak panjat Bukit Broga kat Semenyih tu. Memang sangat teruja la pasal asben saya approved. Dia kan tak gemar sangat aktiviti cenggini. So bile dia approve saya sangatlah berbesar hati. Tapi tapi tapi..kerana penyakit saya maka haruslah dicancelkan. Peliknye, pasal selalunye sari je baik, tapi kali ni tak pulak. Sedihnye! Pujuk hati sendirilah, Allah tak mengizinkan (",) Lepas rehat-rehat kejap, kemas-kemas umah. Kena buat jugak la walau kesakitan. Kalau ditinggalkan lagi bertambah sakit. Kendian tu asben ajak klua pi suping groceries. Mesti la pegi kan. Pantang diajak hihi. Duduk dan baring saje pon tak elokkan. Lagipun saya dah imun dengan kesakitan saya ini. Terus terasa sehat walaffiat taim berjalan..dasarrrr!

Tapi sampai rumah tros pening balik...apakah maknanye itu :-P
Petang tu sempat gak layan piya main game 'Temple Run'. Dia bukak tapi suruh mama mainkan. Mama layankan aje walaupun kepala sengal. Tapi tambah sengal kepala main mende alah tu. Dah le bukan kaki game. Memang tak penahnye menang. Paling-paling dapat dua round pastu terhumban dalam sungai hahaha..

Jugak tengok dvd cite princess-princess nih. Cute le katun-katun ni. Mama pon terminat sekali. Dekat sepuluh kali tengok pon tak jemu-jemu. Berangan nak jadik cam princess anak-anak dara saya tu. Tapi serius comelkan katun cenggini. Siap magik-magik lagi. Mama pon terhasut masuk ke dunia magika dan khayalan mereka.