About

Friday, January 25, 2013

Dan Bila Esok

Kepala sedang sengal :'(
Harini saya sangat malas nak mangkit pi keje
Pagi ni hujan lagi mendinginkan....cewah salahkan cuaca pulak
Tapi memang serius rasa nak ponteng! Tapi bukan sesaje, saya ingat nak pi amik MC
Pasal semalam saya start pening hidung eh selsema, I hate flu!
Tahukan cane keadaannya kalau ber'selseme'
Tapikan saya suke suare saya taim selseme, rase merdu sikit :-P
Kalau saya tak datang, sape plak nak bukak opis, Huda ngan Aishah cuti
Misti bos kate saya sengaja bagi alasan monteng, maka saya kena datang
Sebenarnya, saya masih larat lagi bekerja dan saya memang tak plan nak cuti pon
Anak-anak skolah, asben keje, sayang cuti pon ye
Patotnya Thaipusam memang ofis tak cuti tetibe bos kasik cuti, replace ari sabtu kata dia
Wah! Heaven..tengkiu incikbos tapi saya tak kemana pon kot
Nak balik Alor Gajah, parent saya pi Terengganu
Nak balik Segamat, ari Ahad ni ade majlis resepsi kazen kat Cheras
Jadiknye, cuti adalah untuk rehat-rehat di rumah dan tido banyak le pastinye :-)
Tapi rase teringin nak pi amik angin laut, dah antau proposal dah, ntah approve ke tak
Rindunye nak dengar bunyi ombak, last pi laut taon 2011 kot..lama dah tu kan

Melampau sangat la nak gi laut cenggini hihi

6 comments:

  1. wah besst kalau dpt g laut camgitu... nak gak .... tapi fulus gak ada lagi... so kena le siaran tertunda ekk..

    ReplyDelete
  2. kann...berangan jo lah
    byk sgt siran tertunda dah ni mayang

    ReplyDelete
  3. duk rehat2 kat umah best gak.. :-)

    ReplyDelete
  4. a'ah intan
    best sgt, golek2 tido
    hihi

    ReplyDelete
  5. takpelakn...dpt gak rest brg sehari :)

    ReplyDelete
  6. btol immey
    taim ni la nak istirehat nya

    ReplyDelete