Lega...alhamdulillah bernyawa sudah laptop kesayangan saya. Boleh le update crite lanjut "Rainy Day" tu kan....konon! Wiken ni pon saya masih bizi ngan family event. Kalau sempat saya otomatikkan siaran. Kalau tak tunggu minggu depan, depan dan depan haha *peace yaw* vote Jambu yek malam ni kat MLM, ehh!! Kicap nak haha...tapi saya suke Jozan :-P

Last week tu tetibe je skrinnya tak bergambar walau nyala lagi 'on' button dia. Dan tersangat panas belah bateri tu. Cuak gak kalau tetibe nyawa dia habis. Dulu pon dah penah alami sekali tapi bukan yang ini, Netbook yang comel tu. Padahal baru je setaon saya berdampingan dengan dia. Eceh! Kemain kan. Tengok tu hurup M kat keybod tu pon dah hilang. Banyak nau penggunaan M ni. Dah memang tuan dia pon nama M kan. Hahaha..ganeh!


Ngikot kata Incikdoktor tu, habuk banyak kat dalamnye. Yelah tu kot. Saya pon bukannya geti bab-bab ni makanya, saya caya je la kan. Hasil selenggaraan speed sangat lancar dan memuaskan. Untung la dapat kenal dengan incikdoktor tu. Kot dulu tu kena tipu hidup-hidup je ngan mamat tu (nama dirahsiakan). Lain yang gosak lain yang di suh ganti. Mentang-mentang kita tak tahu kan. Busuk! Yang bestnya, kata Incikdoktor tu, laptop saya ni usianya baru setaon tapi tenaga penggunaannya dah macam 3 taon. Uikk biar betul, terkejut mak! Cam tak caya je. Ada ke cenggini heh..ish ish ish...