About

Tuesday, May 21, 2013

Be'Rehat'

Sudah 2 hari kita berehat di rumah :-)
Sesambil melayan kerenah budak kecik ini
Dia domam, selemo ngan sakit mata
Dari wiken tu ari lagi, ni demamnya dah ok
Baki-baki sakit mata ada lagi
Buleh je kot nak antau kat mak dia
Tapi sebab tak sampai ati tengok dia nangih tak nak pi
Dan tetibe mama pon macam maleh nak pi keje
Mama amik kesempatan la kann kih kih
Tak sedar keje berlambak kat opis tu
Buat dono je buleh?? :P
Esok keje la, InsyaAllah
Pastu jemahat cuti balik..Ehh ye ke? Macam tak je
Mintak-mintak IncikBos lembut ati kasik cuti :-)

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

5 comments:

  1. Aloh ciannya. Sesekali coti
    Apa salahnya. Bukan senang nak coti cik mimi. Time anak x sihat ni lah masanya.

    ReplyDelete
  2. k.ani pn bru baik skt mata! Lst week mc dr rabu 5 hr straight mc! Allah SWT ksi k.ani rehat sbb keje masya allah......smpi domam kata ekau eh!

    ReplyDelete
  3. @ibulala
    Dh ok dh dia
    Btol btol
    Taim ni le nak amik peluang rehat sama kann

    ReplyDelete
  4. @ibuhani
    Laaa akak pon ke
    Keje kuat benau tu kak smpi domam
    Take care!

    ReplyDelete
  5. rehat tu perlu utk recharge :))

    ReplyDelete