Sebab saya mood tak ok, saya letak gamba serius
Tapi gaya macam tak je kan
Yang terpamer di wajah tak sama langsung dengan yang tersirat
Saya kan pelakun terhebat, tak caya tanyalah opismate saya
Macam-macam watak dah berjaya dilakunkan
Gwiyomi pon ada..nak tengok? Takdenya nak bagi! Kih kih
Emosi bertukar sekelip mata kann :P
Saya, kalau mampu sume bende saya buat sendiri
Takde nye nak susahkan sesapa
Tapi bile saya mintak tolong maknanya memang saya perlukan pertolongan itu
Dan ikotkan PuanBos sendiri dah mintak transfer keje tu kat dia
Tapi yang buat saya hangin, keje yang sepatotnya 'complete' kata dia
End up terpaksa saya jugak yang 'complete' kan
Dah tu kebendenya yang ditolong nya tu..ce kabo ce kabo
Kata nak diiktirap Menejerr tapi......
Haa mula la nak mengata pulak saya ni kan
Kalau tengah marah memang tak sedar!
Bukan nak mintak simpati ke hape
Cume nak buangkan apa terbuku di hati je
Lepas ni setel le masalah hati saya
Nak lepaskan pada orang yang sepatotnya tak mampu
Makan hati je laaa ekk..untung la diaaaa!!