Saya 'edited' sebab jumpa video nih
Kasik sikit gambaran cite dia cam mana kan 


Sejak 2 ari lepas saya duk tengok telemovie ini
Tayangan sepanjang May ni kat canel astro BoxOffice
Canel no brape saya tak tau la, pasal saya punye canel tak tersusun
Ada nama je no takde hihi
Tiga ampat kali saya tengok, dan tak penah miss menangih :P
Memang sedih gileeeee, ingatkan saya sorang nangih
Sekali jeling-jeling, Alya pon sama, buleh geng mama la dia
Nasib papa keje wiken lepas so bermaharaja lela le kami nangih kah kah kah
Kot dia ada kena bahan je le...geli nengok kate dia

Ohh semalam hari ibu kann..eh eh tetibe tukau topik
Malas nak buat 2-3 entry tapi dah ada mood sikit hapdet blog kih kih
Saya memang tak tingat langsung
Bile kekanak ni bagi kad, baru tingat dan tros laju-laju cal mak kita
Busuk kannn!
Terharu sungguh dapat appreciation dari anak-anak!
Thank you love, mama sayang awak-awak semua
Walaupun saya masih dalam proses jadik ibu yang baik
Tapi saya tetap ibu yang paling bahgia seantero donia..I leb my family
Cehhh tetibe! Nak cover sedih le nih :P