About

Monday, April 15, 2013

Bayangan Gurauan

Cube bayangkan anak saya seramai ini
Memanglah tak mustahil tapi..
Tak terbayang saya cane, di luar kotak pikiran
Malah tak terlintas langsung!
Huru hara kot hihi
Bertingkat-tingkat, beza umur selang setaon dua je sume
Anak buah saya, Batrisha, Farish dan Auni
Ada sorang lagi tak ikot, Fitri
Mereka memang ngam sangat dengan saya a.k.a maklong
Mana-mana saya pegi mereka mengikut
Maklum le jumpe 2-3 bulan tak sekali kan
Sekali pandang misti orang kata anak saya..memang btollah tu anak
Anak buah....anak jugak kan!
Nengok gamba ni kan, saya terasa macam kanak-kanak jugak
Cepat betol meninggi anak-anak ni :-P

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

4 comments:

  1. Mak long atau maknye same je ngan anak anak. X nampak beza pun.

    ReplyDelete
  2. Ngehehe ! Maklong yg sporting ni :))

    ReplyDelete
  3. @ibulala
    ada plak x nmpk beza
    maklong mereka kan tua doh
    :)

    ReplyDelete
  4. @QA
    sporting berpada-pada lah kan
    kanak2 mmg seronok di layan
    mereka penghibur!

    ReplyDelete