About

Thursday, April 11, 2013

Ohh Messi

Maksud sebenar adalah messy
Saje mengade letak nama gitu ehek..ohh messi!
Eksaited kemain..pasal pe? Bace sini hihi
Meh la tengok apa yang saya simpan dalam laci
Serabut kann! Malas sungguh nak kemas
Segala macam disumbat
Yang bekas putih tu tabung saya nak buat beli henbeg tetttttt~
(Maksud tersirat...ada yang paham tak muhehehe..jahatnye die)
Atas meja nampak kemas tapi dalam laci ish ish
Tu baru satu lapis, ada dua lapis lagi yang semak jugak
Swept under the carpet...perumpamaan omputeh dia
Nampak tak Snekku itu, ehem ehem yang namanya Mi-Mi tu
Suke ada nama kita! Loghattt nau!
Ingat Mi-Mi ingat la saya ek :-P

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

8 comments:

  1. Centado9:03 AM

    sedap keropok mimi nih
    sy pon peminat tegar keropok mimi
    x sangka pulak awk tawkeynye

    ReplyDelete
  2. sy tawkey makan aje lah
    eh eh tak sangke incik minat MiMi
    ekekekeke

    ReplyDelete
  3. Ha'ahla...dh lama xmkn snek mimi tu..nk pg crikla :) bgusnya mnabung :))

    ReplyDelete
  4. den pun suko makan mimi tu!

    ReplyDelete
  5. @QA
    kat giant banyakk, pi beli cepat
    menabung?? tipu je lah
    itu kita perli seseorang
    kikiki..jahat kan

    ReplyDelete
  6. @ibuhani
    akk pon suko yo
    nt den blanjo
    :P

    ReplyDelete
  7. Meja kiter lagi serabut tau. Kwn kata klw nak resign kena sewa lori angkut barang.

    ReplyDelete
  8. hamboiii!!
    mmg tahap segabut gile tu smpi nk kena nyewa lori hihi

    ReplyDelete