About

Thursday, April 25, 2013

Sempat Aje

Walaupun dah terlambat saje je muke kan
Sempat je posing-posing ngan dak piya
Ni le jadiknya kalau gile kemere :-P
Gamba muke duck pes tu not original
Mama dah make ober!
Dah terhasut ngan nurul la ni
Tengok dia buat bulu mata che ta, tingin la pulak
Tapi tak brape jadik la hihi
Nampak beza ngan yang 2 tu kan..ye ke ade beza??
Saje mengade, tu pakai #app365
Takdenye mama dia nak mekap beria pi opis
Malah bebile dan kemana-mana pon tidak :-)

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

6 comments:

  1. Cik mimi ni klw bab ambik gambar sempat je sokmo. Kiter malu rr nk ambik gambo sendiri.

    ReplyDelete
  2. hehe nurul tetiap hari boring asyik edit je

    ReplyDelete
  3. @ibulala
    hihi..gile kan
    cube le cik ana
    buat tak malu suda mcm sy
    :P

    ReplyDelete
  4. @mimi
    haha
    tak de keje kann
    same le kita
    tp masih tak jd lg bulu mata che Ta tu
    :P

    ReplyDelete
  5. ada jgk godek2 try perfect365 tu..tp mcm lawak pn,ye eheheh!!

    ReplyDelete
  6. tp kalau pandai jd sgt cantek jelite
    kih kih

    ReplyDelete