About

Tuesday, April 23, 2013

Edisi Malas

Edisi orang pemalas menghapdet camgini lah 
Tepek instag picture aje
Mende yang sebenarnya nak di hapdet tak kesempatan lagi
  
Ini adalah budak kecik yang banyak onar sekarang nih, makin becok mulut jugak! 
Kuat mengadu, semua bende kakak buat. Kuat nangih! Nak pecah gegendang
Untuk elak nangih dan sakit telinga kena le melayan setiap keinginan dia. 
Manja dan mengade-ngade..apa nak buek anak bongsu la katokan hihi

Ini pon budak kecik tapi dah tuo dan beruban! Haha..
Kategori adik manjo jugaklah kan. 
Apo nak buek anak bongsu :-P
Selalu feeling-feeling retis.
Mana pegi misti dengar orang bisik-bisik, eh Awal Ashaari la..buekk!
Dedulu taim AF8 orang kata cam Shahir. Kombang kuncup idung dio tu.
Bebaru ni dia buat stail gambut Shah Jazle dalam cite 'Rindu Bertamu di Abu Dhabi'
Ade le gupe sikit. Tapi minggu lepas tertengok cite 'Sedetik Cinta' tu
Terasa macam betol lah yang dia ada iras Awal. Terpaksa ngaku!
Nasib dia tak bace nih, tidak kalu misti setaon tak abih eksen :-P

4 comments:

  1. Ooo inikah hero malaya cik mimi ye..fes time tgk.

    ReplyDelete
  2. hero itu adik sy cik ana
    :)

    ReplyDelete
  3. eiza,ape nk install utk bt insta gambor collage mcm ni,eh?

    ReplyDelete
  4. gune photogrid dik
    lps tu br share kt insta
    :)

    ReplyDelete