Tengah hujan kat daerah saya ketika ini. Saya sangat suke dengan hujan.
Sebelum, semasa dan selepas hujan. Momen yang sangat best!
Udaranya sangat nyaman.
Hujan ini saya rakam kat umah mertua saya cuti sekolah tu ari.
Nampak sangat saya takde keje taim kat sana kan hihi.


Dan hujan mengingatkan saya, memori dengan BFF saya 15 taon dulu. 
Di kala hujan lah kami pi jungle tracking dan dia tergelincir dari batu. 
Tak pasal-pasal dapat scar kat dahi. Kena jahit. Kasihan dia! 
Sampai sekarang ada lagi tanda tu. 
Taim tu kami join program anak angkat kat Felda Ketengah Jaya, Terengganu. 
Ohh rindunya saat itu. 
Sekali lagi taim ekpidisi daki Gunung Angsi, kat Ulu Bendul Nisimilan, tahun 1993. 
Ini paling best! Sangat..sangat. 
Ada kenangan tak bisa dilenyapkan ketika itu tettt~ haha. 
Tapi gambar kat situ takde pulak nak share. Kat umah mak kot.

Muka berlongeh dan berkilat!
Sekaler dah ngan WanJo yang sebelah saya tu :-P