About

Friday, April 26, 2013

Gajah Depan Mata

Aduiyaii! Tekanan!
Oh ye sebelum tu, letak gamba perahsan dulu kikiki

Ok sambung...
Korang penah tak digabunkan seketika
Ohh saya selalu sangat!
Terutama taim saya segabut tsk tsk tsk
Kejadian mencari kalkeleter merata alam
Padahal elok je terletak kat tepi keyboard huaaaa :'(
Besenya saya sensorang je so tak le sesapa perasan pon kesasauan saya
Tapi ni ari melibatkan opismate saya, Roshdi ngan Iwan
Roshdi, 'Ko ni dah kenapa, gajah depan mata pon tak nampak'
Lepas dia cakap camgitu tros je saya nampak
Beristiparr panjang la saya, ketawa sampai kluar air mata
Jadik bahan je le ngan dia, 'Aku rase kau kena beli kalkeleter besau lagi laaaa hahaha'
Mencik mencik!! Haha beremosi pulak di ari jemahat ni
Ok bai!

4 comments:

  1. awatnya cik mimi oii...tau la hari ni jemaat esok sabtu...

    ReplyDelete
  2. byk berangan kot
    hihi

    ReplyDelete
  3. ahahah!!mmg betulla jd bahan ni...well..it happenskan..kdg2 kita keheranan..awatttlaa..td2 xnmpak pon?:(

    ReplyDelete
  4. itu la dia ceritanya
    dekat sebelah tangan je pon
    ish ish

    ReplyDelete