About

Wednesday, April 10, 2013

Kad Kaler Hijau

Kad kaler ijau untuk mereka yang suke ijau
Ahahaha..takde kaitan!!
Ingat tak cite kad hijau saya setaon yang lepas tu
Malas saya nak selongkau balik cite lama
Taim tu saya cite kisah insiden nak renew kad ini
Dan sebenarnya kan, ini rahsia tau
Dari ari tu sampai la ke semalam tak jugak saya renew-renewkan
Setaon sudah!!!
Mujur le selama tempoh kematian kad itu
Sesapa antara kami tak kena tahan ngan Inspektor Site
Incikbos pon tak ingat, dia siap simpan kad dia yang dah expired taon 2009
Yang taon 2012 punya saya yang simpan
Duk sorok kat kotak name card sampai keterlupaan
Bila IncikBos tahu, saya kata saya simpan untuk buat sumber inspirasi ekekeke
Cheh!! Kata dia :-P
Sorry incik! My mistake..terpaksa la mengaku urat banyak dah putuih
Lega! Petang semalam dah selamat direnewkan oleh Huda dan Nasir
^_^

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

6 comments:

  1. Ni kad apa ek. Rasa cam ada jugak kad ni la..

    ReplyDelete
  2. Macam skim perlindungan insuran la cik ana
    Terutama untuk pekerja di bidang pembinaan

    ReplyDelete
  3. dabel meaning hihi

    ReplyDelete
  4. alar kak mimi renew kad ijau xbgtau... kn hr tu dh pesan kalau renew info...
    huhuhuuuuu :(

    ReplyDelete
  5. kak renew xbgtau igt nk tumpang sekaki.. kn hr tuh ade bgtau kalau nk renew nk wat sekali.. huhuhuuuu..
    sedeynya :'(

    ReplyDelete