About

Thursday, April 18, 2013

Dalam Kesamaran

Hai hai semorang!
Nampak tak meja saya sepah. Tandanya apa yek?
Tapi korang jangan tertipu, itu adalah saya sengajakan
Taim keja tak banyak pon meja saya camgini jugak
Saya memang selalu berlakun banyak keje
Saya nak cerita pasal wiken dan memacam lagi lah
Tapi tak sempat, laptop rosak lagi, ntah pehal lah pulak kali ni
Nanti-nanti free, tengah ari ke petang ke saya curik-curik haplod gambau ek
Saya amik VCO sekarang, ada beza apa-apa tak..hihi perahsan!
Efek paling ketara, sinus makin teruk adoiyaiii
Tapi memang itulah tujuan sebenarnye pon
Ok bai bai man bai :-P

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

2 comments:

  1. kiter pun guna vco gak...

    x nampak la muka tu. gelap...

    ReplyDelete
  2. best kan..feeling2 anak dara

    a'ah saje gelapkan
    tunggu abis sebotol baru expose ek
    hihi
    :P

    ReplyDelete