About

Monday, April 08, 2013

Bukan Teman Tapi Mesra

Seisi rumah saya adalah penggeli ngan binatang comel ni
Takat pandang-pandang je ok lah
Namanya nak peluk-peluk, pegang-pegang adalah mustahil sama sekali
Tapi sedikit menghairankan, pasal walaupun kami tak layan
Mereka sangat suka bertandang
Dan kami pon tak penah le menghalau
Cume syaratnya jangan masuk dalam rumah
Tetiap ari mereka tu tumpang tido kat depan umah kami nih
Mereka tu tiada tuan, kejap-kejap jiran saya kata dia punya
Tapi tak gaya dia punya pon! Ntah lah!
Saya selalu je suruh mereka temankan Hadif ari-ari hihi
Kelakar la pulak siap berpesan kat derang camgitu :-P

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

6 comments:

  1. Centado7:34 AM

    beskal ijau tu osem

    ReplyDelete
  2. kitty yg putih tu cm nmpk comeiilah!

    ReplyDelete
  3. @centado
    Beskal?
    Nmpk aje dia
    :P

    ReplyDelete
  4. @ibuhani
    Mmg comel
    Tp ari2 buat jantong sy nk gugur
    Suka sgt duk kt taya keta

    ReplyDelete
  5. ehheheh!!saay pun xboleh handle cats :(

    ReplyDelete