About

Tuesday, August 20, 2013

Amik Mood Dulu

Kembali bekerja setelah 2 minggu berehat...aduiihai malas nye!
Fuh..fuh tiup habuk atas meja
Tipu benau le berabuk tu kann
Tapi surat berlambak nak dibukak...pon maleh jugak!
Patot semalam saya dah masuk keje
Tapi saya amik emergency
Balik melaka sat nengok abah
Dia dah 3 ari admitted, ada virus infection
Walaupun mak kata tak serius sangat tapi sampai 3 ari tak surut, risau la gak
Rasa tak sedap hati plak kalau tak nengok sendiri cemana kann
Itu yang balik kejap, berdua ngan Hadif jek
Ni saya tengah sepah-sepahkan meja, tak tau nak setat keje yang mana dulu
Sambil-sambil dengar lagu raya orang pejabat tanah bawah bukak..mood raya lagi katenye
Derang ada buat jamuan raya! Sapa nak makan free buleh la mai sini

Ni gamba pagi raya tu ari, wajip la ada depan cermin.
Sila abaikan bilik yang bertabo haha

6 comments:

  1. satu je gamba raya?? :p

    mesti amik masa kan nak dapat mood keje balik..hihi..

    anyway, moga ayah awak cepat2 sembuh..

    ReplyDelete
  2. hahaha
    ada lg laa gambanye, x upload kt pc lg

    ReplyDelete
  3. semoga ayah cepat sembuh ye ,amin :)

    ReplyDelete
  4. Suka beno dia ambik gambo sendiri ye. Cantik baju tu.

    ReplyDelete
  5. @QA
    tengs dear..
    smpi ni ari ayah sy tak klua wad lg
    :(

    ReplyDelete
  6. @cik ana
    hobi berangan kann kikiki
    tu baju recyle je cik ana

    ReplyDelete