Tarek napas dulu sebelum mula bercerita
Apa la naseb saya, minggu ni memang serba tak kena
Semalam taya keta pancit, tak sempat nak hapdet lagi (simpan je la cite nih)
Takde mood nak crite, otomatik rase saket pale
Ni ari keta kena langgar pulak aduhaiii
Rasa nak hantok pale kat tiang letrik
Pagi ni hujan renyai-renyai kat Bangi, elok-elok lepas anta Hadif
Lepas je sempang  nak ke Equatorial Hotel, saya nak susur ke kiri tetibe... dummm
Taim tu keta memang tengah banyak q depan saya nak susur sana, sesama perlahan
Buleh plak brader tu kata, saya nampak dah keta akak brek
Dah tu yang kau pi langgar pe hal!
Jauh dah saya brek, jalan licin kot...
Nasib baik le brek keta saya ok, baru servis last week
Kot terlajak ke depan pulak tadi...haaa jadik ikan sardin le..
Tak pe le..dah nak kena, kesian lak akak ni nengok muka kau dikkk (ye le tu adik)
Settle balai je le kite apa lagi..separuh ari saya buang masa pasal mende nih
Tahu-tahu je le prosedur balai kann, yang penting kami selamat, alhamdulillah...keta buleh ganti kann
Takde le rosak terok sangat banding ngan keta dia, bumper belakang nak kena tukar
Bonet sikit la kemek..tak sampai 5%, reverse sensor memang out
Reverse camera masih buleh nampak lagi tapi kena dabel cek gak, dah inpom kat pomen tu
Pasni cemana akak nak pi keje nih??
Dah le keja jauh-jauh, tak sehala, nak anta ngan jemput budak skolah lagi...
Aduii pening akak! Ada sesapa ada keta extra, akak nak pinjam 

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.