About

Sunday, August 18, 2013

Blue Creature

Banner yang comel
Cerita raya ke-8 kita
Kita main langkau-langkau dulu
Kendian nanti baru cite yang 1, 2, 3.....
Akceli kita tak beraya nau pon
So don't aspek pape cite menarik yek

Mama tuuu...smup
Cuti raya saya memang lama dan best sangat (sambil kelip kelip mate)
Tapi rayanya adalah so so saje
Balik Bangi pon kemain awal laeii
Disobab an balik awal dan dah jomu makan kueh ghayo, ponek tido baring
Bebudak rikues jenjalan sambil pi nengok wayang
Ok jugakkann..bosan plak duk umah jek
Papa mereka dah keje dah
So apa lagi...let's patiiii (^_^)

Kegembiraan terserlah
Kami nengok TheSmurfs 2 versi omputeh, nak tunggu versi melayu nye petang sangat..
Best! Saya memang ok je kalau diajak nengok katun
Sejiwe ngan kekanak hihi

Mama pon teruja jugak hihi

6 comments:

  1. Ok la tu. Kite pun ry buat syarat je. Mls la nak pi open hse bagai. Jln jem

    ReplyDelete
  2. best tak cite dia? plan nak bawak anak2 tgk jgk..kite pon mmg layan cite katun jgk..haha..

    cpt2 share cite hari raya 1,2,3..hihi

    ReplyDelete
  3. oo langkau patut ler.. heheh wah .. syokk lah layan anak2 tengok movie

    ReplyDelete
  4. budak2 le suka sekali...mak2 pun suka juga.

    baru ziarah sini...selamat hari raya ke12..maaf zahir batin

    ReplyDelete
  5. syok tu ieza...cuti raye diselit pi tgk wayang...cite best lak tu kan...lieya pun dah janji ngan mia mija nak pi tgk the smurf nieh...lieya tingin nak tgk versi melayu nak dgr suare pak nil heheeheh....

    ReplyDelete
  6. samala kita..namanya cuti lama tapi xde buat ape pun gara2 en suami dh mula keje..dapt jgk pegi tgk wyg ngana anak2..kira ok la tu :))

    ReplyDelete