About

Monday, August 05, 2013

Saya Dah Besar

Sape yang dah besar tu? Saya ke?
Kalau saya bukan takat dah besar, dah tua dah pon hihi
Sapa lagi kalau bukan budak busuk nih, Afiya
Dah 2 ari dia tido asing ngan mama dia
Terasa macam mimpi pulak, ooohh baby mama dah besar
Janggal pulak bile dia takde kat sebelah
Takpe la memang saya selalu ajar kakak-kakak dia tido asing dulu umo camgini
Cume mama bajet piya anak bongsu kan..itu yang tak latih langsung
Tetibe je dia sendiri nak pi tido ngan kakak kat bilik kakak
Elok pulak tu tak nangih, sedar pagi je mintak susu...gud girl
Mama kena terima kenyataan la nampaknye, afiya dah besa (^_^)
Misti ramai yang tak fokus keje ni ari kan
Sama la saya pon...

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

6 comments:

  1. **selamat hari raye aidilfitri...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

    hati2 pulang ke kg yeak...

    ReplyDelete
  2. hihi...comei..sengih nampak gigi..

    umo berapa dah afiya?

    sama la kita..mood keje dah takde..selamat hari raya juga utk awak sefamili..maaf zahir dan batin..

    raya mana tahun ni?

    ReplyDelete
  3. Mmg x de moodnk keje dah pun. Tgu nak cuti je lagi nih.

    ReplyDelete
  4. ye yee dah tidur asing ... kita pulak yang terasing.. huhu

    oh hari ni bersungguh2 siapkan kerja... sebab mesti hantar jugak hari ni kalau tak... nanti dapat surat cinta..

    selamat hari raya yer.. maaf zahir batin

    ReplyDelete
  5. masih ada kat rumah..mlm raya kut..nak terbang ke kampung..tayar empat le

    maaf zahir batin, minal 'aideen wal-faezin, kullu 'Amin wa antum bi Khair..

    ReplyDelete
  6. alaaaaa...afiya dh besar..tumpang sebak plak :))

    ReplyDelete