About

Saturday, August 10, 2013

Salam Hari Raya

Assalamualaikum
Salam raya buat semua rakan-rakan seblogger'an sekalian
Dah raya dah ek :)
Tak sempat saya nak hapdet ucapan raya tu ari
Saya rushing balik melaka senin malam tu jugak
Abah saya warded pagi tu, ada pendarahan dalam perot
Akceli dah seminggu dia ngadu saket perot tu, ingatkan gastrik biasa je
Rupanya ulser perot dan dah agak kritikal, kurang gula, plat darah drop 6.5
(Normal untuk lelaki 10-13)
Tu pasal saya dah tak keruan, tak pikir dah apa-apa
Hilang tros mood raya saya
Alhamdulillah dah agak stabil sekarang, abah discharge ari rabu before raya
Sempat la beraya di rumah, lega sikit hati saya
Saya raya segamat, umah PIL dulu taon nih
Arini saya dah balik umah mak kat melaka semula
Sempat la cuik-cuik hapdet..kot la ada yang nak baca kann :P
Maklum la busy raya..ni pon baru lopeh hongap melayan tetamu
Ok lahh...Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua
Dikesempatan ini saya dengan rendah hati memohon ribuan ampun dan maaf andai ada salah silap atau kata-kata yang mengguris hati sepanjang saya memblogging
Disamping beraya kesihatan jangan di abaikan ye kawan-kawan
Selamat bercuti, take care and safe journey!

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

3 comments:

  1. Selamat ari raya cik mimi. Kalau datang kl tu singgah singgah la umah kite. Tapi kena bgtau awal awal. Mintak ampun mintak mahap ye cik mimi kalau ada salah san silap. Moga abah cik mimi cepat pulih san sihat spt sediakala.

    ReplyDelete
  2. samalah kita..agak besar juga familynya..bhagia di sisi keluarga

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya maaf zahir & batin :))

    ReplyDelete