About

Monday, June 17, 2013

Lesu

Asal senin lesu
Asal lesu senin
Padahal ari-ari pon lesu lah
Pasalnye wiken tak duk umah, balik umah mak
Keje-keje rutin ahad kena marathon malamnye..itulah pasal kotttt
Tetibe je kena balik, ada hal sikit
Mujur le dekat kann, anytaim tingat dah leh tros balik
Mujur gak asben saya pon tak kesah, paling-paling tolong top up minyak keta dia je..untung kann
Ikot kiraan saya, memang banyak kali balik alorgajah dari segamat..bias kann kiki
Stended le saya kalau balik alorgajah, keje makan tido makan tido
Uii sendat perot mak hahaha
Tapi dalam lesu-lesu pon, keje kita agak produktif jugak la arini...impresss :P
Alah dah memang mende tu nak kena siapkan, tu yang beria buat, cube nak lusa ke tulat ke
Memang esok le buatnye, suke peram. Bile bos nak, baru le terhegeh-hegeh
Wahh itu jam memang tak pandang kiri kanan dah..kemain pokess haha
Apo la nak jadik, mukin lamo mukin maleh (tiru gayo nenek den) ko mukin tuo laeii sesuai kakaka

3 comments:

  1. asal isnin je mesti lesu..haha..kan? kan?

    ReplyDelete
  2. okla tu..bila balik kg je dpt layan makan tido jap:))

    ReplyDelete