About

Monday, June 10, 2013

Tak Rajin

Kenapa ntah arini saya serba tak kena dan tak rajin
Keje saya buat tapi sambil lewa dan tak siap pon
Harini saya kena buat 4 surat untuk staff, empat je pon
Tahu tak siap brapa? Dua jek, hebat kan!
Pagi-pagi lagi dah ngantok
Pagi-pagi lagi dah letih
Pagi-pagi lagi dah lemah
Dan semua itu membawak ke petang
Adakah alasan Isnin? Bukan! Bukan!
Sebenarnya ada sesuatu yang lain
Dah hampir tiga bulan menunggu, paham tak korang
Saya stress, tertekan.
Tak paham kan? Abaikan!
Saya memang takde perasaan rajin
Saya nak balik awal arini
Jom la balik
Bye!

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

7 comments:

  1. samalah kita, mood malas ni kalau dtg..susah nak rajin.

    ReplyDelete
  2. @Knor
    kann...
    kena carik sumber inspirasi kasik rajin :)

    ReplyDelete
  3. @Mimi
    awak paham heh?
    ye begitu lah..mampukah bertahan lagi
    *sigh*

    ReplyDelete
  4. hmmmmmm......cuba tmpt lain selg masih muda ni. Nanti dh veteren cam k.ani ni susah dh nk pindah randah. Cari tmpt yg lebih stabil. gd luck!

    ReplyDelete
  5. tp kak kita pon tak 'muda' sgt
    lg2 dgn bidang kita nih
    bersepah kak
    eksekutif suri je la kot tp x tau bilenye tu

    ReplyDelete
  6. baisala tu..mood swing dtg tiba2,ehehe!!!

    ReplyDelete