About

Tuesday, June 04, 2013

Ponteng

Starting June dengan buat perangai jahat muahahaha
Tak penah-penah kita monteng keje
Ntah setan mana le dah merasuk kita
Akceli bukan la ponteng sangat sebab dah bagitau PuanBos nak cuti
Cume dia tak approve jek lagi
Kita pandai-pandai je buat andaian cuti tu approve
Lagipon kita takde lagi rekod cuti tak approve
Buat apa taim kita monteng tu nanti update
Ni ari saje nak kasik up kan belog je
Kasik orang ingat kat kita hihi :P
Ok keje taim! Suddenly, something happen after ponteng
Careless mistake! Tsk tsk tsk

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

6 comments:

  1. wahhh berwajah baru..

    haip...nanti kiter repot kat Puan Boss ye.

    ReplyDelete
  2. Jemu kan kalau asyik keje je. Kiter pun smlm EL sbb Danial dmm. Hari ni baru masuk keje. Cam pening pening lalat gitu.

    ReplyDelete
  3. haha sib baik bos x baca belog ni....

    ReplyDelete
  4. @ibulala
    ye lahh kann
    tp nk wat cane
    takleh bersara lagiii

    ReplyDelete
  5. @mayang
    hihihi
    a'ah kan tak terpikir plak
    mana tau dia skodeng2 PC setap dia nih :o

    ReplyDelete
  6. alamak..ape yg dh jadi tu...suspend jap :P

    ReplyDelete