Edisi update laju-laju
Keje sedang menanti setelah sari bercoti
Saya sangat la impressed, terharu dan gembira pagi ni, tak terkata!!
Biasanya Hadif tak penah kesah baju apa yang nak pakai tetiap ari kat sekolah
Tapi pagi ni dia tetiba bagitau, mama baju melayu
Eh!! Biar betol! Semalam cikgu tak bagitau pulak.
Dua tiga kali dia duk repeat baju melayu.
Saya ni serba salah nak caya tapi kang tak caya apa plak dia rasakan
Saya pon bagi le dia pakai sambil tu try cal kawan saya nak dapatkan kepastian
Memula dia tak angkat, ok tak pe la. Pikir nak stand by baju sekolah dalam keta
Kejap-kejap tu kawan saya cal balik. Betollah tu kena pakai baju melayu
Ada sambutan maulidur rasul peringkat kelas PPKI (Program Pendidikan Khas Integrasi)
Saya pon terus kata kat Hadif, Whoaa Hadif gud boy, listen to teacher
Termalu-malu dia..
Ohh saya memang cakap simple-simple english dengan dia sebab lebih difahami.
Mungkin pada anak normal seusia dia tak heran sangat appreciation camgitu.
Tapi as austime kid
Dia memang kena selalu di congratulate or rewarded atas setiap kebaikkan dia buat.
Ni akan meningkatkan self-esteem mereka :-)

*tu gamba curik-curik amek kat trafic lite hihi...
 
Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile