Sekian lama saya peram cite nih, tak ada ruang nak edit gambau sebanarnya. Itu yang sering buat siaran tertunda. Awal-awal taon tu ari saya membizi mempersiapkan wedding kazen saya. Ini adalah kazen saya yang ke-6 sebelah mak saya. Tak ramai pon, semuanya ada 25 orang je dan saya adalah yang sulung a.k.a tua hihi. Tapi sebelah abah saya ramai, saya pon tak ingat saya yang keberapa :-P

Majlisnya, Uteh saya buat asing-asing. Sampai tiga minggu. Start ngan majlis nikah 13hb, resepsi 20hb dan bertandang 27hb. Sakan kan. Maklum le anaknya dua orang je. Sorang laki sorang pompuan. Tu ari kat Muar tu adik dia. Ni kakaknya pulak. Majlis resepsi, Uteh saya buat serentak tuk dedua. Jual borong kata dia. Akceli gambau sangat le banyak, saya share sesikit je. Selebihnya PNC hihi. Konon! Padahal malas nak haplod :-P

Majlis Nikah, 13hb Januari
Lokasi : Masjid...Oh dah tak ingat tapi sekitar Kinrara Puchong
Tema : Pink

Majlis Resepsi, 20hb Januari
Lokasi : Dewan Perdana, Keramat
Tema : Tiffany Blue

Majlis Bertandang, 27hb Januari
Lokasi : Dewan Dewan Ramai, Taman Cempaka
Tema : Hijau

Baru perasan gambar taim bertandang takde, sangat pelik.
Ni pon amik taim nak update instagram.