About

Tuesday, February 26, 2013

Thirsty Parrot

Kebiasaannya, aisyah ngan alya akan mintak bantuan saya bab-bab kena lukih
Ke hape-hape je la yang berkaitan dengan homework mereka.
Semalam Aisyah kena lukis Parrot, saya pakat ngan Aisyah suh dia paksa papa dia lukihkan.
Saya kengkonon bizi, taim tu le nak masuk bilik air haha.
Saje nak tengok dia lukis cane.
Asek mama je kan.
Klua-klua bilik air beria-ia Aisyah tunjuk lukisan papa dia.
Boleh pon kan, saje malas sebenarnya tu.
Comel je parrot nya hihi.

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

4 comments:

  1. Tu la kan. Org laki ni sume nak harap kat kita. Padahal boleh je buat.

    ReplyDelete
  2. eheheh!!dahsyat jgk bakat papa aisyah :)

    ReplyDelete
  3. @ibulala
    tu la kan, suke buat-buat tak tahu padahal lagi hebat dari kita
    :)

    ReplyDelete
  4. @QA's
    sgt dasat
    tp stended le, puji sikit
    setaon tak abih cite haha

    ReplyDelete