About

Monday, February 04, 2013

Isnin yang Kebiruan


Mood keje kita sejuk macam cuaca kat sini
Ofis kita pon sangat sunyi
Sampai bilekah akan camgini?
Kita tahu, bintang tak akan jatuh ke bumi
Namun kita tak akan berhenti berharap
Ohh kita tak sabar nak bercuti panjang wiken nih
Walaupun kita tak ke mana, kita mau bertidoran aje di rumah
Incik asben kita keja lah
Nak shut down system tsk tsk tsk

*terasa poyo-kan gune ganti nama 'kita' tu, terasa macam budak sekolah haha
  #IniSemuaPoyo#

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

5 comments:

  1. YOUR LOOK blue... HA..HA...HA...
    rindu la kat akak..hu.hu.hu.. (T.T)

    ReplyDelete
  2. bila lar nk wat toturial blog ni kan... ha.ha.. mmg buta blog ler saye nikan..

    ReplyDelete
  3. akak tau awak rindu tmpt awak tu kan
    tu psl akk berangan kat situ :P

    i miss u too la :)
    sesenang mai le sini
    ari sabtu ke, akk ajarkan
    upah kepci yek
    hihihi

    ReplyDelete
  4. Ehehe!dh alang2 monday blues..bju pun biru,eh:))

    ReplyDelete
  5. kena sepadankan
    kann
    :)

    ReplyDelete