Semalam saya pi jumpa dentist, kan dah lama saya duk merana sakit gigi. Akhirnya saya mengalah, tak sanggup dah kot menahan kesakitan ketika makan. Ketakotan bukanlah faktor penghalang kan hihi. Saya gi yang dekat-dekat ngan opis saya tu je, Klinik Pergigian Halizah. So far service memang tip top. Klinik sangat bersih, ada tv, ada kerusi urut, ada tempat anak-anak main dan ada wifi jugak. Yang penting charge dia sangat reasonable. Kalau gomen lagi reasonable kan tapi kerana kekangan masa maka klinik ini jadi pilihan kita :-)

Lepas cek-cek, doktor kata gigi saya ok pulak. Rupanya ada masalah lain. Problem gusi kata dia. Nak cite banyak saya tak gheti walaupun saya paham apa masalahnya tu. So pendek cite doktor bagi saya refer letter, suh jumpa pakar gusi kat hospital Serdang. Oh mennn....Dah alang-alang jumpa doktor, saya buat jugak scaling ngan polishing, rutin tahunan. Tapi takde gambar yek pasal saya datang sorang je, takde sapa amikkan gamba :-P

Malas nak pikir pasal doktor, pasal bile nak gi spital tu tros le ajak asben pi terapi minda. Mana lagi kan, jenjalan cuci mata le. Sesambil beli lauk pauk. Gi pasar yang ade ekon haha.


Petangnya, lepas balik soping, sleeping beauty le apa lagi. Letih konon! Sempat gak nengok 'Meletop' maklum le ada FA kan kih kih. Teros mood saya baik dan saya masak. Tetibe kannn. Biasenye ari sabtu saya malas, selalu je buat muke gedik ajak asben makan kat luar.