Wa tacing! Wa tacing...
Tiru dak nasir lah nih haha
Arini rasa tacing sangat bila kawan saya sapa saya, dia kata saya dah lama menyepi
Tahu tak maknenye....ohhhh perasan le teww. Bajet femes dan dirindui..phuiii :P
Sweet-nye dia! Senyum sampai kembang-kembang hidung kakaka. 
Tapi pelik la jugak sebenarnya! Apa ntah yang sepinye? Mungkin dia dah jarang nampak saya update FB, twiter kot..ye memang! Saya sekarang prefer jadik silent reader je.
Belog ni saya update je kannn...ohhye la dia mana tau saya ada blog pon. Lupa bagi tau hihi
Ye la, kekadang kita ada jugak masa-masa kita macam bosan, emosi down ke, menyibukkan diri ke, sentap ke kann kikiki. Mintak mahap la kalau ada kawan yang terasa saya sepi. Sepi tak bermakna hilang, tak bermakna lupa kan kan kan :-)

Pagi ni terbace status kawan saya:
'Sometimes you just need to distance yourself from people. If they care, they'll notice if they don't, you know where you stand'

Dapat lak mesej kawan nih, tak ke tacing jadiknya saya kann walaupun takde le saya nak men'distance' tu. Kebetulan terasa.  CikSukirah a.k.a mawarsue tengkiu ingat saya. Insyaallah kita kawan sampai bebile. Untuk sesapa pon yang ingat saya, tengkiu. Am lucky having sweet-sweet friends like uollssss...sarangheo!

Status tu tetibe buat saya teringat caller ring tone adik opis saya, lagu saleem iklim kot, "Kalau orang dah benci, tiada guna ku nanti, lebih baik ku pergi, pergi membawa diri" hahaha motip teringat????
Babaiii....hepi wiken!