About

Tuesday, September 25, 2012

Autisma itu Apa?

Dah lama saya tak cite-cite pasal autisme. Sebenarnye dulu motif utama buat blog nak kongsi pasal autisma ni tapi dah 'ter'menyimpang pulak. Ada lah jugak cite tapi sikit sangat kot.

Slide ni bukan saya yang buat, tapi ayah kepada adik Umar Hasfizal yang buat. Memang dulu saya penah plan nak buat, info memang dah saya kumpul tapi itu la saya, selalu saje tak fokus. Akhirnya tenggelam je perancangan tu jadik angan-angan. Kekangan masa lah korang. Paham-paham je la kan. Semoga bermanfaat buat korang.











Sumber: An Autistic Kid: Umar's Achievement

No comments:

Post a Comment