About

Thursday, September 27, 2012

Tulang Pon Sodap


Papa piya memang feberet kambing. Dia beli tulang betis kambing kat pasar karat (tak abis lagi cite pasau nih) tapi ada daging la bukan tulang semata. Balik-balik tu dia tros marinate dan grill.


Anak-anak saya pon memang kesukaan la masakan ala-ala western nih. Begebut makan. Bukannya banyak isik pon. Tapi makan gebut-gebut memang best. Suke tengok derang sume dok nganga tunggu papa suapkan, comel! Macam anak burung. Dah abis tu, dak piya tulang pon nak diunggih, tak tau le korang paham tak (tengok cara piya makan tu). Alang-alang makan kene le ke tetesan daging terakhir, mahal kan, sayang nak buang (",)

2 comments: