About

Monday, September 03, 2012

Masih Sempatkan

Coti panjang tiga ari ni asek makan je keje. Pipi pon dah makin membulat macam tertelan ibu ghoti. Banyak nau jemputan raye. Ikot ati maleh nak pi tapi kang cikasben kecik ati plak. Taim kawan saya, saya paksa die pi. Tapi kawan dia saya bebuat malas hihi. Tu pon penat kawal diri, kunun amik sikit jek mengkanan. Tapi bile anak-anak tak abes, mama jugak tukang perabihkan. Cane nak kawalnye tu kan hahahaha.

Pasal tu kena le coti makan siang balik. Arini 16 Syawal kan? Sempat lagi la saya nak puase 6. Baru la saya terhegeh-hegeh nak mula. Mesti korang dah setelkan. Setakat ni, alhamdulillah tetiap taon saya berjaya buat. Cume selalunya saya jadik orang last selesaikan. Mule kemain awal lagi. Bukan apa, saya besenya selesaikan yang qada'nye dulu. Minggu lepas dah setelkan yang qada'. Alang-alang pose-kan buat le sekali. Kalau lambat-lambat takut terlupe. Sebab saya ni bukan gajin nau tanda-tanda kelende. Taon ni pon qada'nya tak banyak, kire campo tolak yang sunat masih sempat sebelum putaran bulanan datang lagi hihi. 


6 comments:

  1. Insyaallah sempat lg. K.ani pn mingguu ni mula sbb lst week demam......kita boleh!

    ReplyDelete
  2. tak sempat wat lagi sbb tengah coti dari minggu lepas, arap2 sempat lah mak cik nak wat posa 6...

    ReplyDelete
  3. ala xyah control la..maintain jer slim melim..jealous sy..hikk

    ReplyDelete
  4. @Ibuhani
    Insyaallah kak
    kite ghaye sesama nanti eyh :)

    ReplyDelete
  5. @Mayang
    insyaallah sompek tu..ada 2 minggu lg ni kann :)

    ReplyDelete
  6. @Izz iizza
    Nak kuruskan pipi
    hihihihi

    ReplyDelete