About

Sunday, September 16, 2012

Enam Belas September

Selamat Hari Malaysia!
Terima kasih pada semua yang mengingati tarikh istimewa ini. Ye, arini jugak adalah hari kelahiran saya. Kalau dulu saya je yang ingat hari Malaysia ni, tapi sekarang satu mesia dah ingat. Sebab dapat cutikan, kalau tak, emmm belum tentu! Haha..

Dah tua-tua cani, tetibe pulak dapat memacam wish yang tak terhingga dan tak terjangkau oleh saya. Tak cukup di FB, sms, watapp, BBM lagi. Wahai sahabat, anda memang buat saya rasa terharu sesangat! Terima kasih atas doa kalian, insyaallah saya doa yang sama untuk kalian jugak. Korang adalah sahabat saya dunia akhirat, insyaallah.



6 comments:

  1. Happy bday! Smoga diberkati Allah SWT dunia akhirat.....wah! 1 Malaysia cuti sambut bday dia!

    ReplyDelete
  2. Centado1:44 PM

    Selamat Hari Jadi TerLambat CikMimi
    (saja nak jadi yg paling lambat, jangan ada lagi yg tepek wich kat bawah ni ye!)

    Sema dirahmati Allah dunia akhirat

    ReplyDelete
  3. @ibuhani
    Tq kak..aminnn

    kann..terharu PM bg cuti
    hihihihi

    ReplyDelete
  4. @centado
    hahahaha
    mcm tu ke?
    confem ke jadi paling lmbt tu

    pape pun, tq my dear sir..aminn
    :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadi..semoga sentiasa berbahgia dn dimurahkan rezeki..:)

    ReplyDelete
  6. Terima kasih iza..
    Aminn
    :)

    ReplyDelete