Ikotkan, kampeni tempat saya keje tak amik coti ari meleysia nih. Tah cane mood bos baik plak kan nak bagi off. Die pon tak ingat pasal kami tak amik cuti tu. Dan disebabkan project sedang idle, die pon dengan rela hati suruh cuti. Mimi, nanti kamu bagitahu sume staff isnin ni kita cuti lah. Lagipon bukan boleh buat apa, semua orang pon cuti. Wahhh suke suke! Ikotkan saya memang dah apply coti arini, maka jimat la coti saya kann.

Lepas-lepas tu dah nam setengah boleh plak die mintak keje yang die bagi tengahari tu. Tergamam saya kejap, maunya tak, saya tak buat lagi satu pon. Ha..kalau tak siap, saya tarik balik cuti. Adess! Kelam kabut le, dah la nak amik alya sekolah lagi. Nasib aisyah tolong. Dalam pukul 7 siap, ala templete ada dah tinggal nak masukkan figure je. Kene anta ke umah die. Lepas settle anta tu, saya tros le sms die..Hahaha..terbaek le cikbos. Tq.