About

Wednesday, September 05, 2012

Eh! Gerak Sendiri

Adakah ketinggian 155cm tu kategori rendah? Ke Ok? Ke comel? Hihi.
Saya rase saya ok je dengan ketinggian tu. Tapi orang tinggi memang nampak cantikkan. Eceh..tetibe :P

Bukan apa pon, cikasben saya suke nau kata saya katik la bantot la, walaupun hakikatnya die pon bukan nye tinggi sangat *mata kat atas*. Saje nak dengki. Siap kata, kalau dari belakang mesti orang ingat keta depan jalan sendiri. Wahhh!! Kemain tau. Dan nanti, dak alya ngan aisyah mule le tetibe menambah, buat-buat heran kunun kan. Kenapa makngah ngan busu lebih tinggi dari mama, mamakan anak pertama. Aduss tensen! Saya jawap apa tau, dedulu tu makngah ngan busu asek buli mama, kalau makan mesti nak rebut-rebut, mama selalu tak kenyang hihihihi. Siap percaya kekanak riang tu.

Tapi saya tak terase diri saya rendah pon pasal kengkawan saya sume kategori sama dengan saya je. Jadik tak de le saya rase janggal. Masa sekolah dulu je saya terasa pendek eh rendah pasal selalu kena berator depan sekali.

Hadif baru sebelas taon, mungkinkah taon depan die akan lebih tinggi dari mama die ni. Mungkinkah?


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

4 comments:

  1. comeiilah tu! Perempuan eluklah kecik.....kita lebih kurang jer....hehehehe....eh ye ke...kena jumpa ni tgk sape lbh tinggi....hahaha... :)))))))

    ReplyDelete
  2. oh ye ke kak? sama eyh..
    minggu depan kito dah ghayo poso nam, jom nasik kukus kak, kito tengok capo yg tinggi
    :)

    ReplyDelete
  3. ala sy pendek lagi la...urmm sedihh

    ReplyDelete
  4. saya dh agak iza mesti lg comel dari saya hihihi
    ala iza ok le tu, kiut :)

    ReplyDelete