About

Sunday, July 01, 2012

Hati yang kecewa

@fahrinahmad: Di Pelancaran Majalah Fareeda & Butik Fareeda Bangi.. erm.. Err... Hehehe...... http://lockerz.com/s/221413917


[Credit to FA tweet]

Sangat frust tau ai tsk tsk tsk
Dah dekat bebenau dah tapi cikpapa kejalah pulak maka anak-anak tak de sapa nak jaga lorrr. Beria dah janji nak gi ngan Alya. Dia pon asek menanya je. Jadi keciwe kuase dua lah. Sentap la ai ngan cikpapa, janji nak balik awal. Hetchu! Hahahaha
Memang Allah tak izin lah nak jumpa dia. Dah dua kali cani. Sabar je laaa ^_^

5 comments:

  1. alahai siannya hajat x kesampaian..xper la xde rezeki la tu..tunggu jer la bila-bila kot dia ada dtg lagi..:)

    ReplyDelete
  2. dak-eiza5:16 AM

    @izz iizza
    tu la kann
    banyak rintangan, tak pe la
    insyaallah, one fine day kann
    :)

    ReplyDelete
  3. hehehe....tp x fhm knp butik Fareeda jemput mamat ni ekk...bukan dia pakai tudung pun...hahaha!

    ReplyDelete
  4. a'ah confius gak..buat apa FA kat situ..

    ReplyDelete
  5. dak-eiza7:58 AM

    @ibuhani
    @izz iizza

    FA dijemput jadik emcee saje

    Walaupun dia tak bertudung tapi dia bakal menarik orang yang bertudung datang hihihihihi

    ReplyDelete