Sesuka hati lagi buat tajuk cenggini. Eleh! Sapa kesah pon. Suka saya lah, blog saya kan *peace*


Sebab arini nak jenjalan dengan one of the BFF (Best Fren Forever) maka kena le cite sikit pasal BFF. Poyo kan gambaq tu. Zaman keremajaan le konon. Adik-adik saya tu lah yang beria nak, jadi saya haruslah layankan, kakak kesayangan katakan. Rasa macam ter'sopan' dan ter'ayu' gile, memalam pi Aloq Staq, dress up macam nak pi kuliah, pi amik gambaq pastu naik menara Alor Staq sekali. Kecomelan terserlah, dierang lah saya tak hihihi. Gambaq ni kire cam prezen kat saya la kunun hiks. Masa ni saya dah final sem, sedangkan mereka masih ada lagi satu semester. Oh! pelikkan? Tak lah pelik sangat, sebabnya saya kan tua dari mereka walaupun masuk sesama. Cane tu? Hihihihi..ce pikir sendirik. 

Antara reramai tu hanya dua orang je yang saya dah terhilang hubungan (lost contact), Nana ngan MekZu (Barisan belakang kiri dan tengah) yang lain (Shidah, MekJa, CheRia, Salmi ngan Yani) still keep in touch cume tak berjumpa. Padahal ada je kat KL sume kecuali MekJa kat Kelate. Biasa le memasing dah de keluarga so susah sangat lah nak dating. Yang paling ter'akrab' adalah Yani, duduk barisan tengah kiri. Dia je yang saya agak selalu jumpa, calling-calling ngan watapp-watapp. Dia pon budak melaka gak, masjid tanah.

Memula kenal time orentasi, gile becok minah nih. Masa tu kan bebaru berjauhan ngan family, so semangat kenegerian tu kuat lagi. Nak kawan orang melaka jek. Tu yang terkenal dia. Sekali teros ngam sampai sekarang. Teman kongsi suka duka. Macam adik beradik, kebetulan berkongsi nama ayah yang sama. Dia dating saya temankan, saya dating dia temankan..ehhh tett~ Rahsia dia dalam poket saya, rahsia saya tak semua kot dalam poket dia hihihihi. 

Arini pon nak 'dating' ngan dialah nih. Sanggup apply coti nak pi jenjalan. Ok bai bai, nak sesiap :-)