About

Friday, March 15, 2013

Coffee Break

{Kengkonon daddy girl lah. Padahal...tertipu ngan gambau jek}

Perot kenyang sangat ni, pepagi dah melantak mihun ngan sambal sutun..perghh yummeh!
Mata pon layu, ecececehh alasan kann
Dalam termenung-menung malayan blues ari jemahat nih (macam buat cerpen ayat cenggini)
Terngiang-ngiang lak suare dak piya yang halus dan manja tu. Comel sangat!
Dia kan pantang nampak mende cute, misti cakap, omeynye!
Nampak kucing, walaupun takot, tetap kata, omeynye kucing tu
Kalau kat tb tu, sume bende pon omeynye...
Sampaikan baju dia pon, sebelum pakai sebut omeynye dulu
Dah siap mandi, misti nak tunjuk baju yang dia pakai tu kat papa dia
Selagi papa tak cakap comel atau cantik nya
Selagi tu la dia duk menayang kat depan papa dia
Ini pengaruh kuat mama dia yang feberet sebut comel tu
Anak manja mama la katakan

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

3 comments:

  1. Mama la ni ajau anak yang bukan bukan. Kite dah ada MIA cik mimi. Tak payah ambik LS dah. Ye ke cik mimi x pernah dapat bonus lepas keje kat aa. Sebusuk busuk aa pun dapat gak 2 bulan kan. X pe. Esok esok ada la tu.

    ReplyDelete
  2. ohh ye ke, ketinggalan ketapi la sy kan
    ye cik ana, x kan sy tipu lak. Tu la byk con dr pro tglkan AA. x pe la dh Allah tentukan rezeki sy camgini, sy redho
    :)

    ReplyDelete
  3. sbb dia pun comeiiii tu yg dia suka org pun ckp omey....hehehehh....

    ReplyDelete