About

Thursday, March 28, 2013

The Backyard

Tu ari tunjuk laman dopan
Ni nak tunjuk lak kecomotan laman belakang
Dah lamo terbia, kojam sungguh kan
Tapi kemain laeii nyobut backyard...phuii :-P
Yang ponteng pokok pisang berbuah laeii
Tapi dah kurang kualiti banding ngan yang dulu tu
Maklumla tak berbela haha
Culeh bona tuan umah nih
Tu timbunan pokok kari yang dah ditobeh ahad lopeh-lopeh
Nak baka tak buleh..pencemaran!
Nanti kaut sekali ngan gumput tu lah
Ntah bilo la tu..buek umpan nyamok yo! haha

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

4 comments:

  1. Best la depan blkg ada tanah. Sy sume dah pasang tile. Nak tanam apa pun susH. Dulu tak terpikir. La ni dah terlambat.

    Sy dah x berjiran ngan opah dah. Dah 3 tahun pindah. Tapi still dekat dekat situ gak. Kat sri gombak je. Meh la datang teratak saya.

    ReplyDelete
  2. ada lah sikit cik ana
    buat sejuk2kan mate

    insyaallah kalau ade ngale sane,
    saya singgah
    :)

    ReplyDelete
  3. pjg tandan pisang tu.....pisang omeh ko? Sodap tu!

    ReplyDelete
  4. bukan omeh kak
    berlian hahaha

    ReplyDelete