About

Tuesday, March 26, 2013

I Love Sport (",)

Konon!! Sojak bilo ontah leb sepot tu kan. Tapi sebona heh, memang pon tapi suko nengok jo. Terlibat itu adalah tidak. Saya nih segala-galanya pengkau kih kih. Kategori pom pom girl je.


Tapi aksi mengalahkan pemain professional kan. Korang mampu main sambil dokong anak. Sila jangan tiru aksi ini tanpa keyakinan diri kih kih. Bukan apa, kang tak memasal patah pinggang. Saya lain la..alah bisa tegal biase. Apa-apa aktiviti pon dak piya sentiasa melekat ngan saya. Macam kangaroo letak anak lam pouch dia. Wiken lepas saya balik umah mak saya. Pepagi ahad tu kazen saya ajak asben saya cukupkan korum dia nak berbadminton. Jadiknya saya temankan le sesambil tu melayan kekanak ketuk-ketuk raket. Alah bukan geti pon. Main stended budak sekolah rendah je, ke derang lagi terrer hihi.


Saya bawak sekali segerombolan anak buah saya. Penuh le keta. Terkejut kazen saya tengok gamai nau datang. Sume nak bagi sokongan kat papa dan paklong mereka lah kan. Nasib baik menang! Tak sesia bawak reramai. Kendian tu baru adik saya datang. Ni saya perkenalkan adik saya, kami panggil Ima. Nama dia awalan sama dengan saya. So kalau kengkawan tepon umah nak cakap ngan mimi, kena tanya, Mimi mana? Dia lebih tinggi dari saya, dari sekolah orang selalu kata dia kakak. Kire muka adik le saya ek heee~ Alah..sebenarnya kakak diakan comel a.k.a bantut hahaha. Kalau bergamba kena selalu duduk, agar tidak le terserlah kependekkan saya :-P

2 comments:

  1. kakak dia comeiilah......

    ReplyDelete
  2. haha
    mmg dia comel..
    kakak sy tu mcm heroin hindustan

    ReplyDelete