Nampak tak wajah kegembiraan di situ. Mistilah kan. Punya le lama saya amik masa memujuk cikasben saya gi IKEA dan selalunya memang tak penah aprup. Kebetulan wiken lepas turn sabtu off saya, ingat nak pujuk lagi pakai teknik cakau gimau kih kih tapi tak sampai hati lah pulak pasal kebetulan dia tak sihat. Tak baik paksa-paksa orang sakit kan. Dia demam dari ari rabu tu lagi. Kasihan dia. Tetibe tak menyangke dia ajak sendiri. Eh eh mimpi ke hape dia. Harus la saya suke kan. Buat-buat tanye soklan bodo lagi, eh ye ke nak pegi? ye ke? Abang ok ke..kiki. Dasar mengade!


Sampai-sampai tu, perot memang tengah lapau, tros jalan laju-laju gi food court. Tup-tup terbace "No meatball today" huaa nak nangih rasa. Apo nak buek, takdo joki kato atok den. Makan guti ngan planta jo huk huk. Lopeh tu jalan-jalan cuci mato la. Akceli saya sangat suke pi IKEA pasal saya suke nengok home deco kat sana. Berangan nak berdeco-deco camgitu untuk umah sendiri tapi alahai sampai nijam umah saya tetap comot hihi.

Baru tahon lepas kan cat umah, emm tak sampai setaon dah ada contengan hasil seni piya. Sabo je le. Saya takde plan beli pape pon, tapi teringat mak nak magnetic board. Nak yang IKEA punya pulak tu. Beli kan le untuk dia. Fridge dia dah takde ruang lagi nak tepek fridge magnet dia. Tapi memang sirius best lah IKEA nih. Moden stail yang nampak sangat simple tapi cantek. Hai..jenuh le saya nak tunggu peluang nak ke sini lagi. Kena gune teknik cakau buaye plak kot ekekekeke.