About

Thursday, March 21, 2013

Taman Astakona

Nama taman ni asben saya yang bagi..konon kann..
Tapi sebenarnya, laman setotet ni tak layak kot di panggil taman
Stended le link house kan, mana le buleh nak bertaman-taman bagai
Itu pon nyaris nak disimenkan sume taim nak pasang tile kat porch tu
Saje simpan sikit, buat nampak ijau kata asben saya
Ari sabtu lepas konon nak membela le laman tu, potong rumput ke kan
Beria menghapdet instagram
Tapi bile dah setat spring clean dalam umah tros vitamin M menular dalam diri
Makanya terbiar je le, tunggu le bangla tukang potong rumput lalu nek beskal
Ahad tu ari kazen saya singgah umah saya, nak numpang mak saya balik alorgajah
Fatin : Eh..tengok dalam instag cantek je nampak laman ni
Saya : kannn...tak nampak pon rumput setinggi lutut tu hahaha

Moral of the story :
Jangan mudah tertipu dengan gambar, hakikatnya ia tidak la seindah mana ^_^

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

6 comments:

  1. Okayla tu..janji taman tu cantik ..ada jgk penyeri yg hijau2 :)

    ReplyDelete
  2. Okey la tu. ada gak taman. Sy ni sume nye pasang tile gara gara maleh nak jaga. Meh la datang rumah sy. Sy dah pindah.

    ReplyDelete
  3. setotet tulah yg sng nk jago! Biar kecik tp ttp ada kehijauan yg boleh tenangkn fikiran lepas blk keje......alhamdulillah....ada rumah pun dh kira bertuah, mimi!

    ReplyDelete
  4. @QA
    cantek ke?
    pokok ijau ngan rumput je ada
    tp ok la dr x de kann
    hihi

    ReplyDelete
  5. @ibulala
    dh pindah heh
    insha allah kot ada menghala ke gombak sy singgah
    :)

    ReplyDelete
  6. @ibuhani
    kan kak
    alhamdulillah!

    ReplyDelete