Camgini ke gaya messy? hahaha

Ala terlewat 5 menet je pon klua umah. Tapi sebab nak kena memusing hantar Hadif, pastu boleh plak jam kat Tasik Cempaka tu. Ntah pehal ntah. Dah 2 ari camgitu. Saya saspek lampu trafic kat depan Pejabat Tanah tu cepat tukau merah. Saya ni jenih tak suke buat keje adhoc, keje mengejut! Segabut ghase. Saya memang sentiasa plan keje-keje saya tetiap hari. Tup tup arini Puan Bos datang awal plak, mintak tolong preparekan surat murat dia. Adoi lemah sungguh saya. Abis schedule keje saya. Separuh ari abis masa buat keje ngan Puan Bos. Date line saya 15hb ni untuk finalise kan projek akaun ontah sompek ko tak nih tsk tsk tsk. Multi tasking sangat la kann.

Pepagi dah kelam kabut, tak sempat nak nengok highlight Barca vs AcMilan. Baru nak bukak bos sampai. Terkujat! Tu la nak buat jahat kan..memang Allah tak izin le :-) Tapi yang penting Barca menang bergaya..ngeh ngeh! Go go Messi ehh Barca :-P

Last week ni, nengok Mu vs RealMadrid
Nasir cuik amik gamba