About

Thursday, March 21, 2013

My Lovely Three

The best thing about having a 3 year old
She attached and follows you
And also being your personal own clown too...hehehe

Disebabkan terlalu dimanjakan, kakak-kakak jeles
Selalu la menjadi mangsa buli kakak-kakak dan abang
Dia pulak pantang tercuit, jerit! Berdesing telinga
Lagi dia nangis, makin kakak-kakak membuli
Dan dia tau walau apa pon mama tetap backing dia

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

5 comments:

  1. Eheheh!!comelkn anak time2 umur mcm ni :)

    ReplyDelete
  2. Untung la mana sll backing. Sama cam mama masa kecik kecik kut. Tu la kuat backing.

    ReplyDelete
  3. yg bongsu kan.....mestilah yg plg mnjer waktu ni. Yg atas2 tu mcm tu jugak dulu cuma x der yg menyakat dia org sbb mrk yg atas x do abang/dik jer. Jgn jeles ye abang n kakak2!

    ReplyDelete
  4. same le kak mimi with my 3 year old bb girl... tp yg ni nampak aje kecik tapi kaki buli sbb dia tau mak dia lau apa pun tetap akan backing dia...

    ReplyDelete
  5. anak bongsu katakan
    manja sesgt
    lgpon dah lama tak beranak kecik
    :P

    ReplyDelete