About

Tuesday, December 18, 2012

Geng Remaje ^_^


Adik-adik saya kat opis ni sume comel-comel
Pe'el pon comel sangattttt
Hobi ambik gambau tak mengire masa
Gambau keta kat basement pon nak amik
Dah tu post kat whatapp gerup
Buat-buat tanye..kete sape? Cisss
Tiap-tiap pagi anto laporan kat mana lokasi
Senang kakak korang nak back-up opsss
Gile ah korang..geng pecah kepala
Dah tu gerup nama 'kamuja geng remaje'
Remaje le sangat kakak korang ni
Puii...Hahaha
Tapi derang memang sangat sempoi
Taim saya sedih mereka buat poyo
Taim mereka sedih saya buat dabel poyo
Kami saling melengkapi
I leb korang ketat-ketat
We be friend now and forever
Insha Allah :-)

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

4 comments:

  1. Kak mimi mayang tag akak kat sini http://mayangbakingmadness.blogspot.com/2012/12/tengkiu-ibu-lala-sebab-tag-saya-baru.html

    ReplyDelete
  2. tq tag
    tp kalo akk x join
    mayang still ada peluang menang kann
    akk x gheti le..

    ReplyDelete
  3. Saye sh xleh geng ker yer la coz kn dh xde kje kamuja..

    ReplyDelete
  4. ishh..mana buleh camtu
    x kire dimana pon
    kita kan geng
    selamanye..
    insha allah
    :)

    ReplyDelete