About

Sunday, December 09, 2012

Muar Re Hati Safwan | Pt 2

Hasrul (nama KL)/ Safwan (nama kg) dan Zura (^_^)
1 Disember 2012 ~ Bersamaan dengan enibeseri utih saya a.k.a MakAyah Safwan. Jugak besday kazen tiut (ehem..ada makna nih), ibu ameen. Pepaginya kami adalah keje bergolek-golek, berborak-borak dan bermakan-makan eh..hihi. Sempat gak kitaorang interbiu dak Ayie ala-ala program Primadona pasal ex-gepren tunang tak jadi dia. Apa nak buat takde jodoh kan Ayie. Takpe nanti caik ganti yek. Gamai je yang nak rekemen kan ko hahaha...macam la ensem sangat..buekk!
Ibu Ameen dan Mama Kaisah..they are sibling n my kazen
Mereka adik beradik tapi adik kawen dulu lah

Tengah ari-nye baru le sesiap gi Majlis kenduri. Cite kenduri besa-besa je lah. Makan amik gambar. Asal ada kemere posing..tah sesapa punya tah. Tapi sedare-sedare kite je le. Takkan la nak interprame kat kemere orang yang tak di kenali-kan. Gambar kat saya ade le sikit. Banyak jugak sebenarnya tapi kabel BB saya terbengkok makanya takleh nak transfer gambar. Ok tu je..next family event taon depan. 
Kena bayo tol dulu..
Pengantin yang diraikan
Pengapit..ehemm..
Bapak-bapak jago anak..
Kami...versi sopan :-)
Kami lagi..versi kurang sopan..gangnam stail kunun kih kih

4 comments:

  1. musim kenduri ni kan.....slmt pengantin baru pd cousin dia...

    ReplyDelete
  2. tq kak
    memang musim kan..
    musim tangkup piuk jugak la
    hihi

    ReplyDelete
  3. Hahahhaahahaa!!!

    Adeh pecah perot tgk gmbr last tu...alaaa kite xde pon gmbr tu..izin curik heh! Hehe..
    Ibu over tau smp Ameen tesepit hahaha!!! :) xleh tanah nak gelak lgggggg....

    ReplyDelete
  4. memang over sgt!!
    akak dh gelak ngan dak nono semalam
    1st taim tgk kitaorg tros fokus kat ameen tersepit tu...
    hahahaha

    ReplyDelete