Ok ini adalah yang last (",)
Kengkononnye tu ari, entri Year-End tu entri last saya tuk taon ni la. Tetibe ade plak lagi. Tergajin le tu haha. Tak jadik last le cenggitu kan. Yang ni baru betol-betol last untuk tahun 2012. Menjadikan jumlah posting 248. Kagum plak ghase, selalunye tetiap taon tak sampai segatos pon. Paling malas 2009 dan 2010 pasal taim tu sedang bermabukan pregnant dan ada baby, piya. Akan datang..emm tengok mood dulu lah!

Ohh hari ni saya bercutian lagi. Malas nak keje. Biarpon banyak yang nak kene buat untuk last day of the year nih. Sebahagiannya saya dah bereskan sabtu tu ari. Ada sesikit yang tak urgent saya tinggalkan aje. Sebenarnye plan cuti nak balik Alor Gajah amik Hadif, tapi cik asben tak leh cuti plak ni ari. Jadik mintak jasa baik atok Mat tolong anta kan Hadif. Mak dan Pak Mertua saya pon dah balik kampung semula jumaat tu ari. Adik ipar tolong antakan. Kesunyianlah kami. Terasa jugak lah kekosongannya, pasal dekat 2 bulan mereka duk sini. Berdrama plak taim nak balik tu ari. Bese le saya, pelakon air mata terhebat. Terasa sayu lah tengok mereka balik tsk tsk tsk.

Pagi ni kami round taman tasik lagi. Carik ketenangan la konon. Melayankan dak piya main-main je ngan tengok fish kat tasik yang air kaler teh tu hihi. Nak pi jejauh malas, situ je yang terdekat dan terbest kat bangi nih :-)