Haii semorang! Puase ke tu? Adeh, soklan paling koman taim bulan pose
Dah memang osah la poso kan, lagi mahu tanya kikiki
Akceli saya takdak idea nak hapdet pape lah
Tetibe rasa blank, secara tiba-tiba ecehhh gaya story telling konon
Nak cite pasal puasa emmm takde apa yang luar biase, macam taon-taon dulu gak
Sama je ngan semorang, sama je ngan jiran saya, sama je ngan mak saya ehh hihi
Dah tu takyah le update kann, pe de hal. Tapi saya nak jugak, nak jugak haha ngado!
Tapi Bagaimana???
Satunya pasal saya dah tahap kronik ngantok, puasa ke tak puasa sama je, tido tido tido
Besau kecik besau kecik dah mata kita
Dari pagi tadi lagi camggini, rase nak terkatup je mata taim drive tadi
Kot terlayang sesaat konfem ke parit, tu kalau nasib baik kut tak baik...nauzubillah!
Teringat pulak arini besday adik bongsu saya ni, Fakri. Kejapan je dah besau panjang
Ini besday dia yang ke 26 taon..cukup sarat kawen dah kann
Apo laeiii jadikan ajo lah pilihan atok tu hihi
Kesian kat dia, dulu dah hampir nak tunang tapi takde jodoh kan..terputus sudah kasih sayang
Sekarang masih solo molo, atok kita duk kenen ngan anak kawan dia
Tapi itu lah soal hati sapa leh paksa kan, tekanan jugak dia
Saba yo la ayie, insyaallah ado tu nanti.
Happy besday Busu. Semoga dirahmati Allah dan ensem selalu (^_^)

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile