Salam tujuh ramadhan awak-awak yang saya kasihi...
Hamboi mementang bulan puase, kemain sopan bahase dia. 
Tapi saya memang sopan la, kann kann kikiki....Perasan tak abih!
Mood saya tak brape serasi la, sejak sabtu tu ari saya sakit tengkuk, salah bantal kot. Bantal jugak dipersalahkan. Kena pulak ngan sindrom bersin-bersin, uiii tersentap tros leher saya. Dah macam robot. Wiken tu ari balik umah mak, dia ada suh sapu minyak penawar hape tah, balik bangi teros rase seram sejok badannya. Nak kata demam, macam tak, so monteng le kita semalam. Alasan!! hahaha...

Jom la refreshkan minda, saya malas dah nak buat keje. Ntah laaa, pening kita. Kita tak tawu nak crite cane. Bulan-bulan pose ni cepat betol sentap kan. Haisshhh....ramadhan kan satu perjuangan! Tapi rasenye hati kita masih tak mampu berjuang untuk bersih lagi *sigh* Tak baik kan..astagfirullahalazim.

Kasik mood ceria sikit. Ada tak korang terasa nak goyang kepala cam adik comel ni.
Don't stop, don't give up, keep trying, don't give up, you get it rite (^_^)
Of course la saya tak give up lagi...aja aja fighting! Korang doakan saya yek